Waarom Dispaper voor jouw onderneming?

De bedrijfsgebouwen in Nederland zijn tot de nok gevuld met logistiek en planning; als iedere minuut geld is, moet vanzelfsprekend het maximale van de tijd worden benut. Constante af- en aanloop van klanten, vergaderingen die ergens moeten plaatsvinden en flexplekken die wel of niet overzichtelijk worden gebruikt: in een dynamische wereld blijven de zaken doorgaan.

Het complexe van de bedrijfsgebouwen in Nederland is dat er vaak tal van ruimtes en flexplekken worden gebruikt, maar dit gebruik eigenlijk nooit wordt ingeroosterd. Of, van de andere kant, dat er zoveel rooster- en reserveringssystemen zijn dat de werknemers door de bomen het bos niet meer zien. En op zo’n moment weet vooralsnog niemand wat er gebeurt in een vergaderruimte of wie er recht heeft op een flexplek.

Daarnaast heeft ieder bedrijf vanzelfsprekend veel externe relaties. En hoewel de verstandhouding van bedrijf en relatie in de meeste gevallen prima is, laat de toegevoegde waarde nog weleens te wensen over. Nadat de zaken zijn gedaan, wordt de communicatie tussen beide partijen weer even iets minder. Maar wat als die communicatie constant kan blijven? Of wat als jij je concurrent constant in de gaten kon houden door een slimme oplossing?

Problemen en pijnpunten

Met jouw bedrijf wil je het maximale kunnen halen uit al jouw werk. Ondertussen lopen jij en jouw concurrenten echter constant tegen onbewuste problemen aan die de efficiëntie belemmeren.

Binnen bedrijfsgebouwen wordt iedere meeting ingepland. Tegelijkertijd houdt daar ook de communicatie op: in plaats van de gegevens van die afspraak te benutten om een vergaderruimte te reserveren, wordt een heel ander systeem gebruikt. Dit zorgt voor heel veel dubbel noteren, wat niet alleen meer tijd kost: het is ook enorm foutgevoelig.

Flexplekken zijn ideaal op het moment dat je deze kunt benutten als je ze echt nodig hebt. Op dit moment is het echter onmogelijk om te weten of er flexplekken beschikbaar zijn, terwijl de klant ondertussen wacht tot jij eindelijk aan het werk kan.

Als onderneming ben jij natuurlijk uitgerust met een omgeving voor alle medewerkers, gevuld met vacatures en nieuwsberichten. De meeste medewerkers lezen dat nieuws echter helemaal niet. Jouw interne berichten zijn duidelijk, maar krijgen niet genoeg publiciteit.

Hoe Dispaper dit oplost

Door een eenvoudige maar krachtige oplossing te gebruiken, ben jij voor altijd bevrijd van de belemmeringen van onduidelijkheid. Zo kun jij je volop richten op jouw werk en meer kwaliteit leveren dan de concurrent.

Dispaper haakt precies in op alle agenda’s die jij momenteel hanteert. Hierdoor kan Dispaper naast de deur van een vergaderruimte of flexplek precies laten zien wat er gaande is en wat er gaat gebeuren. Zo is er nooit meer onduidelijkheid. Ook neem je eenvoudig de discussie weg wie er recht heeft op een plek: Dispaper is de onafhankelijke arbiter voor alle reserveringen.

Dispaper kan koppelen met alle slimme elementen van een gebouw. Of het nou de verwarmingen, het licht of de bewegingssensoren zijn, met Dispaper kun jij al deze factoren verbinden aan jouw agenda. Gaat er iets gebeuren in een vergaderruimte? Dan kan de verwarming en het licht aan. Is er na 5 minuten geen beweging gezien in de vergaderruimte? Dan kan de verwarming en het licht uit. Ook kan de reservering dan weg uit het systeem zodat de eerstvolgende de locatie kan benutten.

Dispaper is perfect voor het tonen van korte berichten. Vacatures, advertenties, stageplaatsen, opdrachten en functies kunnen snel op honderden plekken tegelijk worden gedistribueerd zonder dat er hier sprake is van papier. Niet alleen informeer je jouw medewerkers zo optimaal: je zorgt ervoor dat jouw relaties nóg meer hebben aan jullie samenwerking.

Haal direct het maximale uit je gebouw!

Met Dispaper ben jij de onduidelijkheid altijd een stapje voor. Zo kun jij je volledig richten op je werk en de concurrent in het stof achterlaten. Probeer Dispaper nu en ervaar zelf de meerwaarde.