Nu het einde van de coronacrisis nadert staat iedere organisatie aan het begin van een nieuwe periode in de geschiedenis: de anderhalvemetersamenleving. Hierdoor gaan fysieke ontmoetingen anders dan voorheen. Voor de eerste keer maakt het niet meer uit waar er wordt gewerkt, maar dat er wordt gewerkt. Dit roept ook vragen op, zoals: “hoeveel mensen mogen er samen zijn?” of “hoe kan ik mijn collega bereiken als ik niet weet of hij er is?” De fysieke werkplek krijgt een nieuwe functie, maar welke? En hoe kan Dispaper ervoor zorgen dat jij de vruchten plukt van het nieuwe werken? 

Weet waar je collega’s zijn
Door slim gebruik te maken van de agendasystemen die jij gebruikt, kunnen jouw collega’s aangeven wanneer zij thuis of op kantoor zijn. Door vervolgens deze systemen te koppelen met Dispaper, maak je deze informatie snel bekend op de werklocatie. Zo weet iedereen elkaar altijd te vinden. En dit voorkomt de verspilling van minuten zoeken naar elkaar, die langzaam uren worden. En voor hen die veel moeten communiceren op een dag? Dispaper toont snel en eenvoudig een telefoonnummer of e-mailadres waar nodig. 

Reserveer snel de juiste vergaderruimte
Vergaderen blijft natuurlijk van groot belang. Jouw vergaderruimtes blijven daarvoor ook meer dan geschikt. Je wil echter natuurlijk zo min mogelijk onnodig verplaatsen en fysiek contact vermijden. Dispaper helpt jou hierbij: door te koppelen met het boekingensysteem van jouw vergaderruimtes, weet jij precies of er een ruimte vrij is wanneer jij deze nodig hebt. Zo neem jij geen onnodige risico’s en kun je toch je werk uitvoeren. 

Maak werk groter dan je gebouw
De muren van je kantoor zijn straks niet meer waar het werk ophoudt; door gebruik te maken van de systemen die je al hebt, kun je ervoor zorgen dat iedere ruimte een werkplek wordt. En hierdoor kun jij het kantoor dus op hele andere manieren gaan inrichten om jouw gebouw écht efficiënt te maken. Of je nu werkruimtes ombouwt tot flexibele werkplekken of vergaderruimtes, of zelfs een ruimte met een hele andere functie: door de slimme koppeling van Dispaper met jouw boekingssystemen en agendasystemen kun jij ervoor zorgen dat iedere anderhalve meter van jouw kantoor wordt benut. 

Afstand van elkaar nemen is de essentie van de nieuwe anderhalvemetersamenleving: fysieke ontmoetingen krijgen een andere context en werken gaat zoveel mogelijk vanuit huis. We hebben in de coronacrisis veel kennis opgedaan. En nu het einde nadert kunnen wij deze kennis benutten: is het nog wel nodig om altijd iedereen op kantoor aanwezig te hebben? Wat kunnen de nieuwe communicatiemiddelen voor ons en onze werkzaamheden betekenen? En hoe zorgen we ervoor dat we het kantoor nóg beter kunnen benutten? Met Dispaper worden al deze vragen beantwoord en omgezet tot kansen. 

Ben jij benieuwd wat Dispaper voor jouw bedrijf kan betekenen nu en na de coronacrisis? Neem dan contact op.